A-
A+
VÄHÄKYRÖ/VAASA Asukkaiden mielipiteitä kartoitetaan jälleen Vaasan ja Mustasaaren yhteisen joukkoliikenteen Liftin toimivuudesta vuosittaisella asiakaskyselyllä. Kysely on avattu 29. heinäkuuta. Siihen vastaamalla voi vaikuttaa joukkoliikenteen kehitykseen Vaasan seudulla.
Asiakaskyselyn tavoitteena on kerätä matkustajilta kokemuksia joukkoliikenteen eri palvelutekijöistä kuten aikatauluista, bussien siisteydestä, asiakaspalvelusta sekä reittioppaasta. Kyselyssä halutaan myös kerätä kokemuksia Lifti -uudistuksen vaikutuksista. Kysely mukailee edellisten vuosien kyselyitä, jotta saatuja vastauksia on mahdollista verrata toisiinsa.
Kyselyyn on mahdollista vastata verkossa tai täyttämällä paperisen lomakkeen Vähänkyrön yhteispalvelupisteessä, Vaasan Kansalaisinfossa, Liftin palvelupisteessä Kauppakeskus Rewellissä tai Mustasaaren palvelupisteessä.
Kysely on avoinna kolme viikkoa 18. elokuuta saakka.
luetuimmat
uusimmat
Mielipide
Kuvagalleria
A-
A+
VÄHÄKYRÖ/VAASA Asukkaiden mielipiteitä kartoitetaan jälleen Vaasan ja Mustasaaren yhteisen joukkoliikenteen Liftin toimivuudesta vuosittaisella asiakaskyselyllä. Kysely on avattu 29. heinäkuuta. Siihen vastaamalla voi vaikuttaa joukkoliikenteen kehitykseen Vaasan seudulla.
Asiakaskyselyn tavoitteena on kerätä matkustajilta kokemuksia joukkoliikenteen eri palvelutekijöistä kuten aikatauluista, bussien siisteydestä, asiakaspalvelusta sekä reittioppaasta. Kyselyssä halutaan myös kerätä kokemuksia Lifti -uudistuksen vaikutuksista. Kysely mukailee edellisten vuosien kyselyitä, jotta saatuja vastauksia on mahdollista verrata toisiinsa.
Kyselyyn on mahdollista vastata verkossa tai täyttämällä paperisen lomakkeen Vähänkyrön yhteispalvelupisteessä, Vaasan Kansalaisinfossa, Liftin palvelupisteessä Kauppakeskus Rewellissä tai Mustasaaren palvelupisteessä.
Kysely on avoinna kolme viikkoa 18. elokuuta saakka.
luetuimmat
uusimmat
Mielipide
A-
A+
VÄHÄKYRÖ/VAASA Asukkaiden mielipiteitä kartoitetaan jälleen Vaasan ja Mustasaaren yhteisen joukkoliikenteen Liftin toimivuudesta vuosittaisella asiakaskyselyllä. Kysely on avattu 29. heinäkuuta. Siihen vastaamalla voi vaikuttaa joukkoliikenteen kehitykseen Vaasan seudulla.
Asiakaskyselyn tavoitteena on kerätä matkustajilta kokemuksia joukkoliikenteen eri palvelutekijöistä kuten aikatauluista, bussien siisteydestä, asiakaspalvelusta sekä reittioppaasta. Kyselyssä halutaan myös kerätä kokemuksia Lifti -uudistuksen vaikutuksista. Kysely mukailee edellisten vuosien kyselyitä, jotta saatuja vastauksia on mahdollista verrata toisiinsa.
Kyselyyn on mahdollista vastata verkossa tai täyttämällä paperisen lomakkeen Vähänkyrön yhteispalvelupisteessä, Vaasan Kansalaisinfossa, Liftin palvelupisteessä Kauppakeskus Rewellissä tai Mustasaaren palvelupisteessä.
Kysely on avoinna kolme viikkoa 18. elokuuta saakka.
luetuimmat
uusimmat
Mielipide
Kuvagalleria