A-
A+
Kyrö Dairy Creamin design edustaa ajatonta skandinaavista designia ja pullon suunnittelussa on onnistuttu upeasti tuomaan mukaan myös tarinankerronta, kilpailun tuomaristo perustelee.
Kimmo Syväri
ISOKYRÖ
Arvostettu IWSC valitsi ensimmäisen kerran designillaan säväyttäviä alkoholipakkauksia ja Kyrön kermalikööri sai erikoismaininnan Sprits Artwork and Bottle Design -sarjassa.
Tuomariston mukaan Kyrö Dairy Creamin design edustaa ajatonta skandinaavista designia ja pullon suunnittelussa on onnistuttu upeasti tuomaan mukaan myös tarinankerronta.
Alkoholituotteiden määrän kasvaessa pullon ulkonäöllä ja ulkoasun suunnittelulla on entistä enemmän merkitystä.
– Pullon ulkonäkö on yhtä tärkeää kuin sen sisältö, kertoo tuomaristoon kuulunut Neil Ridley.
Pullon suunnittelusta vastannut Anssi Kähärä Werkligiltä halusi tehdä jotain poikkeavaa kermaliköörien maailmassa, joka ei tavallisesti yllätä makujen eikä pullojen ulkoasujen suhteen.
– Idea syntyi tuotteesta itsestään. Design on yksinkertainen, mutta samalla rikas. Kuten Dairy Creamin maku, myös ulkonäkö jättää tilaa omille tulkinnoille, Kähärä sanoo.
Kyrön ruistislaamo toimii vanhassa meijerissä ja kermaliköörin kehittäminen oli luonnollinen askel rukiiseen luottavalle tislaamolle. Vaniljan, kaakaopapujen ja lakritsin uutos tislataan, jotta viskin ja kerman maut saadaan harmoniaan keskenään. Kerma tulee Kyrölle Toholammin meijeristä. Kyrön kermalikööri on laktoositon eikä siinä ole käytetty lainkaan säilöntäaineita.
– Kermalikööristä pyrittiin tekemään niin herkullinen, että lyhyt säilyvyys ei muodostu ongelmaksi, totesi päätislaaja Kalle Valkonen kerman saavuttua markkinoille ja lyhyen säilyvyyden aiheuttaessa kysymyksiä.
Alkoholialan arvostetuimpiin kilpailuihin kuuluva IWSC arvosteli ensimmäistä kertaa alkoholituotteiden pakkauksia, pulloja ja tyyliä. Tuomaristo kävi läpi yli 250 ehdotusta, joista 20 tuotteelle annettiin mitali.
luetuimmat
uusimmat
Mielipide
Kuvagalleria
A-
A+
Kyrö Dairy Creamin design edustaa ajatonta skandinaavista designia ja pullon suunnittelussa on onnistuttu upeasti tuomaan mukaan myös tarinankerronta, kilpailun tuomaristo perustelee.
Kimmo Syväri
ISOKYRÖ
Arvostettu IWSC valitsi ensimmäisen kerran designillaan säväyttäviä alkoholipakkauksia ja Kyrön kermalikööri sai erikoismaininnan Sprits Artwork and Bottle Design -sarjassa.
Tuomariston mukaan Kyrö Dairy Creamin design edustaa ajatonta skandinaavista designia ja pullon suunnittelussa on onnistuttu upeasti tuomaan mukaan myös tarinankerronta.
Alkoholituotteiden määrän kasvaessa pullon ulkonäöllä ja ulkoasun suunnittelulla on entistä enemmän merkitystä.
– Pullon ulkonäkö on yhtä tärkeää kuin sen sisältö, kertoo tuomaristoon kuulunut Neil Ridley.
Pullon suunnittelusta vastannut Anssi Kähärä Werkligiltä halusi tehdä jotain poikkeavaa kermaliköörien maailmassa, joka ei tavallisesti yllätä makujen eikä pullojen ulkoasujen suhteen.
– Idea syntyi tuotteesta itsestään. Design on yksinkertainen, mutta samalla rikas. Kuten Dairy Creamin maku, myös ulkonäkö jättää tilaa omille tulkinnoille, Kähärä sanoo.
Kyrön ruistislaamo toimii vanhassa meijerissä ja kermaliköörin kehittäminen oli luonnollinen askel rukiiseen luottavalle tislaamolle. Vaniljan, kaakaopapujen ja lakritsin uutos tislataan, jotta viskin ja kerman maut saadaan harmoniaan keskenään. Kerma tulee Kyrölle Toholammin meijeristä. Kyrön kermalikööri on laktoositon eikä siinä ole käytetty lainkaan säilöntäaineita.
– Kermalikööristä pyrittiin tekemään niin herkullinen, että lyhyt säilyvyys ei muodostu ongelmaksi, totesi päätislaaja Kalle Valkonen kerman saavuttua markkinoille ja lyhyen säilyvyyden aiheuttaessa kysymyksiä.
Alkoholialan arvostetuimpiin kilpailuihin kuuluva IWSC arvosteli ensimmäistä kertaa alkoholituotteiden pakkauksia, pulloja ja tyyliä. Tuomaristo kävi läpi yli 250 ehdotusta, joista 20 tuotteelle annettiin mitali.
luetuimmat
uusimmat
Mielipide
A-
A+
Kyrö Dairy Creamin design edustaa ajatonta skandinaavista designia ja pullon suunnittelussa on onnistuttu upeasti tuomaan mukaan myös tarinankerronta, kilpailun tuomaristo perustelee.
Kimmo Syväri
ISOKYRÖ
Arvostettu IWSC valitsi ensimmäisen kerran designillaan säväyttäviä alkoholipakkauksia ja Kyrön kermalikööri sai erikoismaininnan Sprits Artwork and Bottle Design -sarjassa.
Tuomariston mukaan Kyrö Dairy Creamin design edustaa ajatonta skandinaavista designia ja pullon suunnittelussa on onnistuttu upeasti tuomaan mukaan myös tarinankerronta.
Alkoholituotteiden määrän kasvaessa pullon ulkonäöllä ja ulkoasun suunnittelulla on entistä enemmän merkitystä.
– Pullon ulkonäkö on yhtä tärkeää kuin sen sisältö, kertoo tuomaristoon kuulunut Neil Ridley.
Pullon suunnittelusta vastannut Anssi Kähärä Werkligiltä halusi tehdä jotain poikkeavaa kermaliköörien maailmassa, joka ei tavallisesti yllätä makujen eikä pullojen ulkoasujen suhteen.
– Idea syntyi tuotteesta itsestään. Design on yksinkertainen, mutta samalla rikas. Kuten Dairy Creamin maku, myös ulkonäkö jättää tilaa omille tulkinnoille, Kähärä sanoo.
Kyrön ruistislaamo toimii vanhassa meijerissä ja kermaliköörin kehittäminen oli luonnollinen askel rukiiseen luottavalle tislaamolle. Vaniljan, kaakaopapujen ja lakritsin uutos tislataan, jotta viskin ja kerman maut saadaan harmoniaan keskenään. Kerma tulee Kyrölle Toholammin meijeristä. Kyrön kermalikööri on laktoositon eikä siinä ole käytetty lainkaan säilöntäaineita.
– Kermalikööristä pyrittiin tekemään niin herkullinen, että lyhyt säilyvyys ei muodostu ongelmaksi, totesi päätislaaja Kalle Valkonen kerman saavuttua markkinoille ja lyhyen säilyvyyden aiheuttaessa kysymyksiä.
Alkoholialan arvostetuimpiin kilpailuihin kuuluva IWSC arvosteli ensimmäistä kertaa alkoholituotteiden pakkauksia, pulloja ja tyyliä. Tuomaristo kävi läpi yli 250 ehdotusta, joista 20 tuotteelle annettiin mitali.
luetuimmat
uusimmat
Mielipide
Kuvagalleria