A-
A+
Ylistaron ST1-huoltoaseman ovet laitettiin kiinni vuoden viimeisellä viikolla.
Mika Pukkinen
YLISTARO Ylistarossa toiminut ST1-huoltoasema on sulkenut ovensa konkurssin vuoksi. Huoltoasemaa pyörittänyttä Huoltopaussi Oy:tä on hakenut konkurssiin Keskinäinen Työvakuutusyhtiö Elo. Konkurssimenettely aloitettiin 28. joulukuuta.
– Suljettu konkurssin vuoksi. Kiitämme asiakkaitamme kuluneista vuosista, huoltoaseman ovessa olevassa lapussa lukee.
Ylistarossa on ollut ST1-huoltoasema vuodesta 2008 saakka. Tätä ennen huoltoasema tunnettiin Essona, mutta vuonna 2007 Esson myytyä Suomen liiketoimintansa, muuttui myös Ylistaron huoltoasema ST1:n lipun alle.
Huoltoasema on ollut suljettu muutaman kerran aiemminkin. Vuonna 1991 tulipalo tuhosi huoltoaseman täysin ja vuosituhannen alussa huoltoasema oli neljä kuukautta ilman yrittäjää, kunnes maaliskuusta 2001 tähän päivään saakka huoltoaseman yrittäjänä on toiminut Jarmo Valli.
ST1 kärsi yrittäjän mukaan Pelmaan risteyksen uudesta linjauksesta, joka jätti huoltoaseman sivummalle päätiestä. Koronarajoitukset kurittivat muiden yritysten ohella myös huoltoasemia, jonne iltakahville ei enää kokoonnuttu entiseen tapaan.
– Illat ovat hiljentyneet selvästi, ja toki tilanne vaikuttaa polttoainevolyymiinkin. Ainut, missä tämä ei ole paljon näkynyt, on lounas, mutta muussa myynnissä isosti. Samat rekat toki käyvät edelleen, jotka ajavat linjaansa tästä ohi, Valli kommentoi koronatilanteen vaikutuksia Pohjankyrölle marraskuussa 2020.
– Onhan tämä tielinjaus ollut järjetön hanke, kuuntelee ketä vain. Harvemminkin tässä käyvät ihmettelevät, mikä ajatus tämän taustalla oikein. Jos jotain olisi tehnyt, olisi pitänyt tehdä tuohon viereiseen risteykseen kiertoliittymä, hän lisäsi.
luetuimmat
uusimmat
Mielipide
Kuvagalleria
A-
A+
Ylistaron ST1-huoltoaseman ovet laitettiin kiinni vuoden viimeisellä viikolla.
Mika Pukkinen
YLISTARO Ylistarossa toiminut ST1-huoltoasema on sulkenut ovensa konkurssin vuoksi. Huoltoasemaa pyörittänyttä Huoltopaussi Oy:tä on hakenut konkurssiin Keskinäinen Työvakuutusyhtiö Elo. Konkurssimenettely aloitettiin 28. joulukuuta.
– Suljettu konkurssin vuoksi. Kiitämme asiakkaitamme kuluneista vuosista, huoltoaseman ovessa olevassa lapussa lukee.
Ylistarossa on ollut ST1-huoltoasema vuodesta 2008 saakka. Tätä ennen huoltoasema tunnettiin Essona, mutta vuonna 2007 Esson myytyä Suomen liiketoimintansa, muuttui myös Ylistaron huoltoasema ST1:n lipun alle.
Huoltoasema on ollut suljettu muutaman kerran aiemminkin. Vuonna 1991 tulipalo tuhosi huoltoaseman täysin ja vuosituhannen alussa huoltoasema oli neljä kuukautta ilman yrittäjää, kunnes maaliskuusta 2001 tähän päivään saakka huoltoaseman yrittäjänä on toiminut Jarmo Valli.
ST1 kärsi yrittäjän mukaan Pelmaan risteyksen uudesta linjauksesta, joka jätti huoltoaseman sivummalle päätiestä. Koronarajoitukset kurittivat muiden yritysten ohella myös huoltoasemia, jonne iltakahville ei enää kokoonnuttu entiseen tapaan.
– Illat ovat hiljentyneet selvästi, ja toki tilanne vaikuttaa polttoainevolyymiinkin. Ainut, missä tämä ei ole paljon näkynyt, on lounas, mutta muussa myynnissä isosti. Samat rekat toki käyvät edelleen, jotka ajavat linjaansa tästä ohi, Valli kommentoi koronatilanteen vaikutuksia Pohjankyrölle marraskuussa 2020.
– Onhan tämä tielinjaus ollut järjetön hanke, kuuntelee ketä vain. Harvemminkin tässä käyvät ihmettelevät, mikä ajatus tämän taustalla oikein. Jos jotain olisi tehnyt, olisi pitänyt tehdä tuohon viereiseen risteykseen kiertoliittymä, hän lisäsi.
luetuimmat
uusimmat
Mielipide
A-
A+
Ylistaron ST1-huoltoaseman ovet laitettiin kiinni vuoden viimeisellä viikolla.
Mika Pukkinen
YLISTARO Ylistarossa toiminut ST1-huoltoasema on sulkenut ovensa konkurssin vuoksi. Huoltoasemaa pyörittänyttä Huoltopaussi Oy:tä on hakenut konkurssiin Keskinäinen Työvakuutusyhtiö Elo. Konkurssimenettely aloitettiin 28. joulukuuta.
– Suljettu konkurssin vuoksi. Kiitämme asiakkaitamme kuluneista vuosista, huoltoaseman ovessa olevassa lapussa lukee.
Ylistarossa on ollut ST1-huoltoasema vuodesta 2008 saakka. Tätä ennen huoltoasema tunnettiin Essona, mutta vuonna 2007 Esson myytyä Suomen liiketoimintansa, muuttui myös Ylistaron huoltoasema ST1:n lipun alle.
Huoltoasema on ollut suljettu muutaman kerran aiemminkin. Vuonna 1991 tulipalo tuhosi huoltoaseman täysin ja vuosituhannen alussa huoltoasema oli neljä kuukautta ilman yrittäjää, kunnes maaliskuusta 2001 tähän päivään saakka huoltoaseman yrittäjänä on toiminut Jarmo Valli.
ST1 kärsi yrittäjän mukaan Pelmaan risteyksen uudesta linjauksesta, joka jätti huoltoaseman sivummalle päätiestä. Koronarajoitukset kurittivat muiden yritysten ohella myös huoltoasemia, jonne iltakahville ei enää kokoonnuttu entiseen tapaan.
– Illat ovat hiljentyneet selvästi, ja toki tilanne vaikuttaa polttoainevolyymiinkin. Ainut, missä tämä ei ole paljon näkynyt, on lounas, mutta muussa myynnissä isosti. Samat rekat toki käyvät edelleen, jotka ajavat linjaansa tästä ohi, Valli kommentoi koronatilanteen vaikutuksia Pohjankyrölle marraskuussa 2020.
– Onhan tämä tielinjaus ollut järjetön hanke, kuuntelee ketä vain. Harvemminkin tässä käyvät ihmettelevät, mikä ajatus tämän taustalla oikein. Jos jotain olisi tehnyt, olisi pitänyt tehdä tuohon viereiseen risteykseen kiertoliittymä, hän lisäsi.
luetuimmat
uusimmat
Mielipide
Kuvagalleria